Co a jak u Kayi

24.10.2011 21:19

Ahojda,

je to už nějaký pátek, co jsem přispívala svými myšlenkami na stránky. Naposled jsem psala o květnové výstavě v Letňanech, která se nám moc líbila a také se povedla. A vlastně můžu vám i tentokrát prozradit, že se chystáme na další výstavu. Tentokrát to bude do Brna na Adventní výstavu Cocker klubu. Byla jsem se tam už jednou podívat loni, ale to pouze omrknout "terén". Teď do toho terénu skočím rovnýma nohama. Jen mám úplně "miniaturní" problém s paničkou, která mě nutí držet dietu, abych prý měla nejkrásnější postavu. Já si myslím, že nejkrásnější už rozhodně jsem, takže žádnou dietu nepotřebuju. Tady by si jeden málem myslel, že se ve mě snaží probudit lovecké vlohy. Protože, co si k jídlu neulovím, to nemám. Naštěstí je kde lovit - třeba v Brandynyně nebo Čikově misce. Sklouzla jsem i tak nízko, že nepohrdnu shnilými jablky, louskám si pod stromem ořechy. No děsné....možná zavolám do nějaké organizace na ochranu práv zvířat!

Před prázdninami nám panička domluvila menší brigádu. Přijeli k nám filmaři a chtěli si mě a Brandy natáčet, prý pro nějakého výrobce granulí. Chce proniknout na český trh a tak zkoumal, v jakých podmínkách žijí čeští pejskové. My se máme celkem dobře, tak jsme se jim asi hodily. Ráda se předvádím, tak jsem si to užila. Nejvíc se mi ale líbilo, že jsem dostala najíst, když chtěli natočit krmení. Škoda, že se jim to podařilo napoprvé, tenhle záběr bych klidně opakovala několikrát dokola ;). Jinak to video se nikde neobjeví, takže slavné zase nebudeme. Máme ho doma, ale bohužel jsme musely slíbit, že ho nebudeme nikde publikovat, takže máte milí čtenáři smůlu =(.

Panička mě chtěla v létě přihlásit na cvičák. Původně jsme tam jely hlavně kvůli Brandy, protože PRÝ potřebovala nějakou aktivitu beze mě, TSSS. No a protože jsme si natáčením vydělaly nějaké penízky, panička je investovala zpátky do nás. Bohužel ale zjistila, že bychom musely ještě hodně přivydělat, abychom mohly mít každá svou aktivitu. Přednější byla Bran a agility a mě si prý radši vycvičí sama, než aby dala "takový prachy" za něco, co zvládnem samy. Nakonec jsem asi ráda, stačí, že mě driluje a buzeruje doma. S Brandy chodí každou sobotu na agi a Bran to hrozně baví. Mě nechávají samotnou doma =((. Mám si prý taky zvykat na samotu. Naštěstí v sobotu stačí zaškrábat na dveře od vedlejšího bytu, nebo pořádně zavýt Ave Maria a sama rozhodně nejsem =))).

Tolik z mého života =), mějte se K.

—————

Zpět