Co se děje u Kayi =)

15.04.2011 13:39

Ahoj všichni po dlouhé době,

mám radost, že vám mohu oznámit, že se ze mě oficiálně stala slečna Kayetana. Slečna je zdůrazněné, jelikož mám za sebou své první hárání. Řeknu vám, že jsem z toho byla značně překvapená, ale jinak jsem vše zvládla hravě. Kalhotky jsem nosila způsobně a vůbec si je nesundavala. Ze zahrady jsem neutíkala a ani žádný nápadník za mnou nepřišel. Není ani divu, protože naše panička je trochu paranoidní. Na zahradu jsme byly vpuštěny pouze tehdy, když tam byla s námi. A ano, čtete správně, Brandy měla taky utrum, jelikož mi asi záviděla nebo co a začala hárat taky. Odbyly jsme si tyto nepříjemné dny najednou a panička z toho byla nadšená.

Jaro je v plném proudu a já si ho užívám na procházkách, na zahradě a chystáme se i na několik výletů ;). Blíží se květen a s ním i tradiční procházka na Karlštejn. Já tam ještě nebyla a ani netuším, co to je, ale Brandy povídala, že je to fajn. Jede se metrem (tam už jsem dlouho nebyla), pak vlakem (to vůbec nevím jaké bude) a nakonec se jde dloooouho pěšky až na ten Karlštejn. Tak jsem na to zvědavá. Doufám, že půjdou i další pejsci (třeba Lily), se kterými se budu moct pomuchlovat =D.

Pak jsme taky pozvané k Lily na chatu, tam už se mooooc těším.

Panička taky říkala, že za chvíli k nám na návštěvu přijede sestřička Base. Bude to prý trochu delší návštěva - skoro 5 dní. Uvidíme, co tomu řekne Brandy, ona o tom ještě neví =). Já už se na ni moc těším, protože se budu mít s kým prát a komu krást klacky. Všechno jí tady ukážu...kde na zahradě máme nejlepší hnusy k sežrání, kde na procházce hledat kočičince, kde najít zajíce, jak ukrást Čikovi žrádlo, kde schovávám své nalezené poklady, kde se nejlépe hrabe hlína a další fajn věci. Nudit se tu určitě nebude.

Panička s námi začala jezdit na kole. KOLO je zvláštní věc...nevoní; nekamarádí se; nezvedá nohy a přitom běhá; může tě snadno přejet, pokud nedáváš pozor; nedovoluje čuchat okolo ostatním psům, co jdou s ním; nemá rádo zdržování; mívá ve zvyku ujíždět a nezastavovat; musí být velmi silné, protože uveze paničku a spoustu dalších věcí (třeba vodu); nikdy není unavené. No abych pravdu řekla, nemám KOLO moc ráda. Nutí mě sportovat a já nejsem žádná závodnice Formule 1!!!! Já jsem MODELKA!!!! Brandy říká, že KOLO  má ještě kamaráda a jmenuje se VOZÍK. Ten je prý mnohem milejší. Nechá do sebe unavené pejsky nasednout, ale toho mi panička ještě nepředstavila. Ale až ho poznám a vyjede si s námi, budu jeho nejlepší kamarádka ;).

No a jako poslední novinka je, že jsem přihlášená na MVP v Letňanech. Bude to pro mě úplně první profesionální módní přehlídka, tak musím pilně trénovat. Třeba chůzi na výstavním vodítku, úsměv číslo 23 (aby všichni viděli moje krásné bílé zoubky bez kazu) a výstavní pózu zvanou POSTOJ. Moc se na to těším a doufám, že tam budu nejkrásnější. Držte mi palce!

Zatím se mějte pěkně, Vaše Kaya.

—————

Zpět