Samostatná a nezávislá Kaya

31.07.2012 14:11

Tak si představte, že jsem v červnu vyrazila na moji první samostatnou dovolenou! Ale abyste si nemysleli, že mě panička posadila na vlak s já jela bůhví kam úplně sama....jela jsem s paničkou, ale bez Brandy! A to víte, když jsem bez ní neudělala 2 roky ani krok, že to nebylo zrovna jednoduché. Ale od začátku....

Panička si s kamarády naplánovala, že poslední červnový víkend strávíme s nimi v Cerhonicích v Jižních Čechách. Ale Bran se rozhodla, že bude hárat, a tak se stalo, že jsem s paničkou jela sama. v prvních chvílích jsem nějak nevěděla, co si sama se sebou mám počít...vždycky dělám to, co Bran, vždycky chodím tam, kam Bran, vždycky spím tam, kde Bran....prostě nikdy jsem úplně sama nerozhodovala o tom, co, kde a kdy budu dělat. A najednou to tu bylo...mohla jsem rozhodovat, ale tahle role mi zas až tak příjemná nebyla. Další dny už to bylo lepší, protože jsem Brandy nahradila paničkou =)....chodila jsem tam, kam panička, a dělala to, co po mě chtěla...a bylo to lepší. Pro úplnou samostatnost a nezávislost jsem prostě asi nevyrostla. Vždycky je lepší někoho mít, být sama mě nebaví =).

Ale víkend to byl jinak moc fajn - běhala jsem, plavala jsem a užívala si s tetičkami a strýčky...

samostatná Kaya                                     sama....NE! =)

—————

Zpět