Šťastné a veselé

23.12.2010 16:07

Ahoj čtenáři,

hezký nadpis, co říkáte?! =) Ten mi poradila Brandy ;), i když vlastně vůbec netuším co nebo kdo je šťastné a veselé....možná jsem tam měla ještě připsat "štěně" - třeba tím Bran myslela mě?! Kdyby ano, měla by vlastně pravdu, jsem šťastné a veselé štěňátko. Možná by se hodilo říci psí slečna, protože už je mi půl roku. Ten čas ale letí....

Každý ráno se probudím s tím, co nového a zajímavého mě dneska čeká. Vždycky se něco najde...potěší mě i maličkosti...např. další vytrhnutá lišta z plovoucí podlahy, další "mrtvý" plyšák, bojácní ptáčkové na stromech v zahradě, ad.

S Brandy už jsme nerozlučná dvojka, i když jí taky občas jdu na nervy (ale to jsem prostě já). Ono taky není moc divu, když má teď kvůli mě dvakrát tak dlouhé uči než měla dřív. Máme to rozdělené...já jí tahám za uši a ona mě za ocas.

Panička mě trošičku štve. Každé ráno odchází neznámo kam. I když vlastně známo - měla jsem tu čest jet jednou s ní. Zvláštní místo, řeknu vám, mají tam spoustu plyšáků a jiných hraček na kousání.  Jednoho (čertíka) jsem si tam "ulovila" a dokonce mi bylo dovoleno si ho vzít domů!!! Bran tvrdí, že tam jsou i jiné věci (děti) na kousání, ale ty jsem tam bohužel nepotkala.Mno, kdyby panička nosila každý den odtamtud hračky, tak by mi ty její odchody ani tolik nevadily.

Jednou večer nás doma překvapily děsivé bytosti!!! Nepochopila jsem, proč a jak přišly. Měla jsem pocit, že mě chtějí "zlikvidovat". Bylo to strašné, děsivé a bůh ví jaké ještě. Myslela jsem, že mě Bran ochrání, ale ta byla zjevně stejně vystrašená jako já. Utekly jsme a "po nás zůstala potopa". Doslova....trošku hodně jsme si ucvrnkly do kalhot. Naštěstí to netrvalo dlouho a bytosti odešly, ale stále se bojíme, že by se mohly vrátit.

Pak jsem se taky byla podívat na kokří výstavě v Brně, bylo to....zajímavé. Spoustu pejsků, paní chovatelka, poloségra Ivuška (i když ta ze mě nebyla zrovna unešená)....jooo líbilo se mi tam ;). Brandy nadšená nebyla (vůbec). Radši by asi ležela doma a spala. No co, jelo se tam prý hlavně kvůli mě, takže Bran zůstat doma mohla, leč nechtěla, takže nemá co brblat.  Na jaře se prý budu promenádovat i já a uvidíme, jak mi to půjde (jen aby mi to ta moje panička nekazila!!)

Dostala jsem taky svůj první obleček (kombinézu), prý už k Vánocům - netuším, co to je. Je parádní a nosím ji ráda...vlastně mi oblékání všeobecně nevadí. Zimu mám taky ráda a sníh miluju. Jen mi teda vadí, jak se na mě lepí, to je děs. Ale kombinéza funguje, tak je to téměř bez starostí.

Zatím se mějte a šťastné a veselé (štěňátko) Vám přeje pěkný den.

                                                                                                                                                 KAYA

—————

Zpět