Jak jsem se zabydlela

06.11.2010 15:52

 Ahoj všichni,

už je to pár týdnů, co jsem psala naposledy, tak to dnes napravím. Je mi 5 měsíců, už je ze mě velká slečna. I když pro paničku jsem pořád malé štěňátko. Užije si se mnou spoustu legrace (teda podle mě...podle ní je se mnou skoro víc starostí než radostí).

Mám už taky všechna očkování a tak můžu směle kámošit s ostatními pejsky, ale to jsem mohla i dřív. Jsou jedinci, které mám ráda, ale nelíbí se mi ti, kteří mě chtějí hned očuchat. To pak pískám a beru nohy na ramena. Cizí lidi taky nejsou zrovna mými oblíbenci, ale panička se rozhodla, že si musím rychle zvyknout, abych se na výstavách nebála pánů rozhodčích, tak na mě nechá sahat všechny, kteří o to jen trošičku stojí. No ale tak to snad přežiju, budu jí muset důvěřovat, že vybírá jen ty hodné dvounožce.

Brandy je moje nejepší kámoška, netuším, co bych si bez ní počala. Na procházce jdu tam, kam ona (to jí asi trochu štve, protože si chce čuchat po svém a já jí překážím); doma už smíme být spolu a já už steskem nenaříkám, když jsme tu dvě (teď naříkáme spolu =D); stará se o mě, jako bych byla její vlastní (a já už vlastně i její jsem); přenechala mi všechny svoje hračky (i když já jsem se jí na půjčení ani neptala =)....prstě mamča s nej kámoškou v jednom =).

Dostaly jsme nový pelíšek od Rogz'u a je moc super. Podezříváme paničku, že ho ale koupila trochu pro sebe, protože chce mít gauč jen sama pro sebe...což se jí i podařilo.

Zase jsem byla za sestřičkou na Sázavě, tentokrát i s Brandy. Parádně jsme se zase zmordovaly...Brandy se nám vyhýbala obloukem (a když už se zúčastnila, tak výchovně a pouze na mě ;). K večeru přijela i paní chovatelka a zkoukla nás, jak se vyvíjíme. Předala rady, zkušenosti.....byl to moc příjemný večer.

                                  KAYA                                                                BASE

Byla jsem se podívat dokonce i v metru a jela tramvají. Nechtělo se mi jen nastupovat na jezdící schody (ty nemám ráda), ale dole to bylo v pohodě. Vrtěla jsem ocáskem jako o život...bylo tam spooooustu zajímavých věcí a lidí. Jeli jsme jen jednu stanici a panička nás obě (i s Bran) chválila, že jsme šikovné. To já můžu, když mě někdo chválí ;). Jen mě dost zaujala jedna věc...a to ta, co měla Brandy na čumáku. Evidentně z ní nebyla vůbec nadšená. Doufám, že se mi tahle okrasa vyhne obloukem...nelíbila se mi taky a to jsem jí na nose neměla. Ale moc tomu nevěřím, zatím u nás platí, že co mám já, má i Brandy a naopak. A když to já nemám, tak se to 100% do týdne objeví i u mě. No uvidíme....

Zatím je to vše, mějte se...vaše Kaya

 

—————

Zpět