Procházka s novými kamarády

11.10.2010 13:56

 Ahojky,

v neděli (10.10.) jsem byla s paničkou a Brandy na výletě. Jeli jsme se podívat za novými psími i lidskými kámoši kousek od Jílového u Prahy. Pro nás celkem štreka, ale stálo to za to.  Poznala jsem spoustu pejsků, ale mě stejně nejvíc zajímá, jak dostat Base na lopatky. Ta tam totiž byla taky. Téměř celou procházku jsme se po sobě válely, kousaly do sebe a jedna na druhou útočily. Base měla zase trochu navrch - je nějaká nezničitelná! Já jsem se chvilkama i nechala od paničky nést a pomazlit...nejsem ještě přece žádný velký túrista ;).

Poznala jsem spoustu pejsků - kokří kluky Benjiho a Teddyho, špřingří kluci Péťa a Robin, welšpřingřice Kordulka, americká vodní španělka Adélka, chesapeake Indy a německá ovčanda Bea. Tentokrát jsem ani moc nehysterčila při seznamování s novými kamarády, jenom maličko ;). Oni mě ale ani tak moc nezajímali, Base mi na hraní úplně stačila!!

Přidávám pár obrázků do fotogalerie, tak se mrkněte, pa Kaya.

—————

Zpět